tirsdag den 16. oktober 2012

Forberedelser til Halloween fest



12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det er helt sikkeret trick her i huset.

      Hilsen Gitte

      Slet
  2. fy føj da - et skummelt billede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak...... :0) Det var helt sikkeret også meningen.

      Hilsen Gitte

      Slet
  3. Vildt :-) Mindes da jeg sminkede min gamle dukke, som min søn skulle bruge til at filme en gyserfilm :-)
    Iøvrigt har jeg lige lavet nogle Halloween øjne - med ungerne på mit job - måske er det en ide du kan bruge til din "fest" Smider dem lige ud på min blog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt. Tak for det Gitte.

      Hilsen Gitte

      Slet
  4. Det ser godte nok spændende ud:-)

    SvarSlet
  5. Hej Marianne.

    Tak.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  6. Svar
    1. Hej Heidi.

      Tak for det

      Hilsen Gitte

      Slet
  7. Hvor ser det uuuuhyggeligt ud. Jeg er blevet inspireret til udsmykning til mit holds hallooweenfest;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Vicky

      Er glad for at kunne inspirere med lidt uhygge.......

      Hilsen Gitte

      Slet